CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, August 27, 2008

Da Bad Day....

Hari ni merupakan hari yg agak bad. Masa balik cab cam biasa, kena tunggu agak 1 jam baru lar dapat cab. Ngan happy gi salam lar kat semua orang nak balik kononnyer. Turun smpi lobby, tgk tak cab pun. Pastu call lar public cab tanya naper cab tak smpi lagi. Operator tu pun bagitau lar yg cab tu dah pergi dan dah dpt penumpang lain. Dia suruh saya call dia balik lagi. So i pun naik lar atas balik. Lepas 10min call sekali lagi, kali ini selepas 15mins, operator cab call balik bagi tau tak ada cab. Fine lar kena tunggu lagi. Entah lepas berapa mins, i call sekali lagi, pastu dia call balik bagi tau ada cab, saya pun ngan happy nyer turun ke lobby lagi. Pastu nampak sebuah cab datang, tapi tgk sebelah driver tu ada seorang lelaki. Driver tu kata dia pun balik ke setapak jugak tapi saya tak nak naik sebab ada orang lain dlm tu. Ingatkan nak naik, tapi takut pulak nanti kena rompak pulak. Zaman sekarang bukannyer boleh percaya pun. Apa2 boleh terjadi. Saya yang call cab pastu kena bayar pulak RM2.00 utk charge call cab takkan lar ada orang lain dlm tu, kalau camtu baik saya tahan kat tepi jalan je. I call sekali lagi ngan operator tu, ingat kan nak cab lain, jadi saya pun tanya lar kenapa ada orang lain dlm cab tu. Operator tu kata nak check kan utk saya, tapi sebab lama sgt tunggu, saya terus ckp ngan operator tu, "tak payah saya tak nak cab lagi, yg pertama tu tak nak tunggu, yg kedua ni pulak ada orang". Saya pun nak balik kat atas tunggu JeKa je lar.

1 comment:

SeriSufi menyanyi... said...

zaman sekarang, zaman orang makan orang. hahaaa.. lagi takut ngan orang kan...


p/s - hmm.. pe kata mama girl-girl nie.. blaja bawak keta.. dapt datang kpg i... jomm arrrr