CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, August 7, 2008

GirlGirl yang berwajah baru


Dah gi bercuti selama 3 hari di Penang bersama group Farez dan dah pun bekerja semula and berjumpa ngan GirlGirl. Masa gi Penang tu terpaksa menghantar GirlGirl gi "Rumah Tumpangan Haiwan" sebab tak ada orang nak menjaganyer. Sedih dia bila saya nak menghantar di gi situ. GirlGirl kesayangan yang telah ku bela sejak umur dia 3 bulan. Segala gembira atau duka telah ku kongsi bersama. Dialah pendengar ku yang setia...Tempat ku meluahkan perasaan bila ku memerlukan nyer. Tak pernah ku tinggalkan nyer kecuali terpaksa. "Dog is men's best friend". Bila ku sedih, dia akan datang dan duduk disebelah ku. Bila sampai rumah setelah penat bekerja, buka je pintu bilik, dia datang ngan ekornyer (Anjing ada ekor tau) yg melambai2...masa penat pun tak terasa lagi...

6 comments:

Byxura The Great said...

Betulke girlgirl ni? Macam boyboy je.. hehehehe. Takpe.. dia still cute! :D

WanGirlGirl said...

Oit..tu lar, orang tu gunting bulu dia terlalu pendek kat depan tu. Orang ni tak pandai lar. Kedai yg i hantar dia dulu, cantik...

mr.alett said...

patut la i ingat u dah beli anjing baru........ rube nyer girl2 dah kene GROOM...... Rabbit i mase i balik die akan berdiri 2 kaki pastu lompat lari2 lam sangkar die... tande gembira jumpe i.... RABBIT men's best pets

Byxura The Great said...

Ala.. aku takder pet la.. rumah aku cuma ada lipas,cicak,semut,nyamuk je.. hahaha.

girlindarkness said...

kekek keke umah aku ada semut api! tak caye tanye kak liza..kekekkeee

kiwi said...

kat umah aku sapa yg melompat biler aku balik ehh.... owh... CIK TI ku.. hik hikkk