CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 30, 2008

SLEEPINGGGGG


Rasa2 kenal tak orang ni? Mesti kenalkan? Tak lain tak bukan, dia adalah OM kesayangan outbound tetapi dia masih merebut tempat kan Technical ni. Bukan nyer nak buat keje tapi nak tido je.

4 comments:

Byxura The Great said...

Hish.. tak senonoh betul OM outbound/ECH/CPS ni.. nak report kat SOM la.. hahaha Dahla suka duk kat Netcare.. taula Netcare best!!

mr.alett said...

Ha shahir Gotha........... aku nak antar pic ni kat BRADSHAH..... aku tak tau..... boleh aku kipas bradshah pastu aku jadi Om...... tggu aku masuk keje jumaat nih

kiwi said...

post tak tahan! wakaKAKAKAKAKAKKAKAKWAakakakaaka........wakaKAKAKAKAKAKKAKAKWAakakakaaka........wakaKAKAKAKAKAKKAKAKWAakakakaaka BURUK NYER RUPA en.Sahir tito :P hahahkahKAHKAHHH KAAHAHAHAHKAH.. tang perut tuh.. buruk sangat rupanya... cian en.sahir. fening psl outbound ler tuh.. sampai begitu sekali memikir kan camana nak naik tarafkan outbound :P tu ar.. jual mahal kat netcare :P

girlindarkness said...

aku rasa bradshah mesti nampak credibility shahir berfikir sambil bermimpi..

contohi laaa OM ini..dier multitasking!