CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 30, 2008

Tupperware Baruuuuuuuu


Cam pernah jumpa lar benda ni kan? Cuba lar cari...Semalam ada seorang kawan kita ni membeli tupperware baru tau. Lepas tu beria ia mintak i temankan dia gi buat air teh O. Dia letakkan air panas sebab nak cucikan tupperware baru. Dengan tiba2 tupperware tu meletup. Nasib baik masa tu dekat pantry. Tak ada orang nampak lar. Cuba lar cari siapa kah orang tersebut.

3 comments:

Byxura The Great said...

Apa?? tupperware tu meletup?? hahahaa.. I tau sape pemilik tupperware itu. Pemiliknyer tidak lain tidak bukan ialah Kakak kepada Jonos! hahaha

mr.alett said...

Kiwi ko punyer ker..... kkekekekekeke aku pun penah alami situasi yg sama tapi mase tu aku isi air coke kekekeke

kiwi said...

mcm aku kenal jew 'Tupperware' nihhhh!!! oit byz.. elok2 cikit.. bila plak mak aku beranak kan si jonos tuh. kekekekeee... jonos nie mcm shahrul pakai spek itam tuh! sama jek perangai dier.. hehehe.. tu ar.. hari tu aku letak air panas. aku tutup & goncang2 pstu terus dia meletup kuat! aku jerit ar kat pantry.. terkejut. sebbaik tak terkeluar kentut hihihiii :P buruk perangai tol :P
yswan pon mula2 tkejut gaks. terus diam & kitaorang GElakBesar hahahahahaa... sebbaik tak meletup Tupperware tuh. klu tak, aku mintak ganti rugi kat AbgKaMarul :P